Uwaga 2-go maja nie pracujemy !Życzymy pogodnej majówki i zapraszamy od 6-go maja !

Ster strumieniowy kompletny 2,2KW Lewmar

Ster strumieniowy kompletny 2,2KW Lewmar
Ster strumieniowy kompletny 2,2KW LewmarSter strumieniowy kompletny 2,2KW LewmarSter strumieniowy kompletny 2,2KW Lewmar

6 620,00 zł

Dostępność: 4 - 6 dni roboczych Producent: Lewmar

Dodaj do koszyka

Zapytaj naszego specjalistę: 58 522 71 36 lub sklep@permatech.pl

Kompletny zestaw steru strumieniowego Lewmar T.140 2,2KW - 42KGF - 12V - KOMPLET BEZ TUNELU - JOYSTICK

(bez tunelu) LEWMAR 2,2KW 12V

Zestaw zawiera:

  • 2 x bezpiecznik 200A
  • mocowanie bezpiecznika T1
  • pojedynczy joystick (589268)
  • przewód 2 m (589806)
  • przewód 10 m (589803)

ster gen2-komplet.jpg

 

Funkcje sterów strumieniowych Lewmar drugiej generacji

 

Dotyczy nowych paneli i joysticków sterów - LEW 589223, LEW 589268, LEW 589222, LEW 589267

Przy wprowadzeniu drugiej, ulepszonej generacji sterów strumieniowych zmianie uległy również dotychczasowe sterowniki. Zapewniają one jeszcze lepszą ergonomię oraz doskonałą kontrolę, zarówno w instalacjach z jednym jak i dwoma sterami strumieniowymi. Sterowniki można podłączyć bezpośrednio do wszystkich sterów strumieniowych Lewmar drugiej generacji, wyposażonych w tzw. „blue box”. W przypadku posiadania steru poprzedniej generacji wyposażonych w „black box” (czarna skrzynka, zamontowana na obudowie silnika), należy zastosować przewód umożliwiający podłączenie do poprzedniego okablowania. (LEW 589842)

Montaż kontrolerów jest prosty. Nie wymaga konieczności dostępu z tyłu. Każdy panel wyposażony jest w zatrzaskiwaną ramkę, która ukrywa śruby montażowe. W przypadku wymiany panelu dotykowego poprzedniej generacji, panelu joysticka lub podwójnego panelu joysticka, istniejący otwór montażowy i pozycje śrub pozostaje bez zmian.

Panele drugiej generacji posiadają wielofunkcyjny, diagnostyczny wskaźnik LED.

Funkcje bezpieczeństwa:

  • - Jeżeli ster strumieniowy działa stale w jednym kierunku przez ponad 3 minuty, system przejdzie w tryb awaryjny. Po przejściu w ten tryb dioda LED zmieni kolor na CZERWONY.
  • - Jeśli system odbiera sygnał PORT / STBD podczas włączania systemu, system poinformuje o błędzie.
    W trybie awaryjnym dioda LED panelu sterowania zmieni kolor na CZERWONY. Zapobiega to niezamierzonej aktywacji steru podczas rozruchu z powodu błędu okablowania lub przypadkowego uruchomienia drugiego joysticka.
  • - Jeśli jednocześnie odbierane będą sygnały PORT i STBD, system wyłączy się.
  • - System wyłączy się automatycznie po 15 minutach bezczynności dla sterów tunelowych i po 5 minut w przypadku sterów opuszczanych.
  • - W przypadku natychmiastowej zmiany ciągu z PORT na STBD i odwrotnie, nastąpi krótkie opóźnienie, aby na to pozwolić. Śruba zatrzyma się przed przyspieszeniem w przeciwnym kierunku.
  • - Silnik steru strumieniowego jest wyposażony w wyłącznik termiczny, który zapobiega uruchomieniu steru strumieniowego w przypadku przegrzania silnika. Gdy temperatura silnika jest zbyt wysoka, system przestanie działać, a dioda LED panelu zacznie MIGAĆ NA CZERWONO. Gdy silnik powróci do bezpiecznej temperatury, dioda LED zmieni kolor na ZIELONY. Można ponownie uruchomić ster strumieniowy.
  • - System wykryje, czy napięcie akumulatora jest niskie i zasygnalizuje to, zmieniając kolor diody LED na POMARAŃCZOWY. Jest to wyłącznie informacja, nie pływająca na działanie steru strumieniowego.

 

Kolor Status
ZIELONY STAŁY System włączony
ZIELONY MIGAJĄCY Tylko stery opuszczane ( podnoszenie - wysuwanie)
POMARAŃCZOWY Niskie napięcie
CZERWONY MIGAJĄCY Wysoka temperatura silnika
CZERWONY STAŁY Tryb awaryjny (błąd)
Specyfikacja

Produkty z tej samej kategorii

Producent

Porównywarka

Wybierz produkty do porównania
Język
PolskiEnglish

Ostatnio oglądane

RUMIA Pogoda

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń do nas

© Wszelkie prawa zastrzeżone PERMATECH

Oprogramowanie KQS.store | Grafika KQSDesign.pl