Aluminiowa śruba napędowa SOLAS z piastą gumowo-metalową . Wszystkie śruby napędowe SOLAS są odlewane ciśnieniowo co zapewnia dużą dokładność i gładkość wykonania oraz wyższą wytrzymałość płatów śruby.
Śruby malowane są 4 warstwami farby - zewnętrzną powłokę stanowią dwie warstwy farby piecowej zabezpieczające śrubę przed korozją.
Każda śruba jest wyważana dynamicznie , wybrane losowo śruby z każdej partii produkcyjnej przechodzą 500-godzinny test odporności na słona wodę (odpowiada 6 miesiącom pracy w słonej wodzie).
Śruba 4 płatowa AMITA4 do silników z wydechem spalin przez piastę (pod wodą) pasuje do następujących modeli:
Śruba do ciężkich łodzi - HIGH THRUST 4113-100-05A - 4 x 10" x 5"
SUZUKI
DT9,9 , DT15 , DT15C (2-suw) 1983~87
DF9,9 , DF15 (4-suw) 1997~
nie pasuje do silników 9,9C i 9,9CN
SUZUKI
DF8A, DF9,9A (4-suw) od 2010r
DF15-20HP ( 4-suw) od 2012r
Nasze podpowiedzi w sprawie doboru śruby :
Najmniejszy skok (5" lub 7") = najwolniejsza śruba ale o największym uciągu
Największy skok (11" lub 12") = najszybsza śruba ale najwolniej wchodzi w ślizg
Sprawdź jaki masz rozmiar śruby na silniku i wybierz taką samą jeśli jest dla Ciebie odpowiednia
lub o skok większą jeśli chcesz uzyskać większą prędkość maksymalną (wolniej wchodzi w ślizg)
lub o skok mniejszą jeśli chcesz uzyskać niższą minimalną prędkość (trolling) lub większy uciąg (cięższe łodzie)