Witamy w naszym sklepie i zapraszamy do zakupów !

Silnik zaburtowy Honda BF2,3 DH SCHU

Silnik zaburtowy Honda BF2,3 DH SCHU
Silnik zaburtowy Honda BF2,3 DH SCHUSilnik zaburtowy Honda BF2,3 DH SCHUSilnik zaburtowy Honda BF2,3 DH SCHUSilnik zaburtowy Honda BF2,3 DH SCHU
Produkt archiwalny

Producent: HONDA

Zapytaj naszego specjalistę: 58 522 71 36 lub sklep@permatech.pl

Silnik spalinowy 4-suwowy HONDA o mocy 2,3KM. Doskonale znany, najmniejszy silnik BF 2,3 DK2 został poddany delikatnemu liftingowi. Nowy model otrzymał oznaczenie DH. Sterowany rumplem, gaz w rumplu, bieg neutralny - sprzęgło odśrodkowe. Gwarancja 2 lata + 3 lata (wymagane przeglądy okresowe w APS) .
 
Poniżej przedstawiamy zmiany wprowadzone w tym silniku w stosunku do dotychczasowego modelu BF 2,3 DK2:
- Nowa, efektowna pokrywa silnika 
- Wygospodarowane dodatkowe miejsce pod pokrywą, pozwoliło zwiększyć pojemność zbiornika  paliwa z 1,0 do 1,1 litra, która przekłada się na zwiększenie zasięgu łodzi. 
- Nowa obudowa sprzęgła odśrodkowego z odpowietrznikiem 
- Zwiększony, wygodniejszy otwór wlewu oleju silnikowego. 
- Zmieniony korek wlewu paliwa (modyfikacja w związku z najnowszymi wymogami Amerykańskiej Agencji Ochrony Środowiska EPA). 
- Zmieniony sposób zabezpieczenia przewodu paliwowego (modyfikacja w związku z najnowszymi wymogami Amerykańskiej Agencji Ochrony Środowiska EPA).
 
Pozostałe dane techniczne nie uległy zmianie.
 
Przeniesienie produkcji do Chin.
 
Nowy BF 2,3 DH jest pierwszym modelem silnika zaburtowego marki Honda, którego produkcja została przeniesiona do Chin. Uspokajając sceptyków, pragniemy poinformować, iż produkcją nie zajmie się żaden podwykonawca, tylko jedna z 15 fabryk ulokowanych w tym kraju, której właścicielem jest koncern Honda.
 
Jak wiadomo, Honda na całym świecie posiada kilkadziesiąt fabryk, a Honda Mindong Generator Co.Ltd. jest jedną z nich. Od kilku lat produkowane w niej doskonale znane Państwu agregaty prądotwórcze serii EG (modele 3600/4500/5500). Pod koniec 2015 roku, rozpoczęto w niej również produkcję prezentowanego tutaj modelu silnika zburtowego BF 2,3 DH.

Czy często zmieniasz łowiska lub zawsze po zakończeniu wyprawy zabierasz silnik do domu? Jak dotychczas jest to najmniejszy i jeden z najlżejszych silnik czterosuwowy służący do napędu niewielkich łodzi, pontonów i łodzi żaglowych. Kompaktowy, banalnie prosty w obsłudze i objęty najdłuższą gwarancją.
Dzięki chłodzeniu powietrzem nie straszne mu płytkie łowiska bogate w podwodną roślinność lub zarośnięte stawy.

Moc (KM) - 2,3
Obroty 1/min - 5.000 - 6.000
Cylindry - 1
Pojemność skokowa 57 cm3
Zapłon tranzystorowy
Rozruch ręczny
Sterowanie rumplem , gaz w rumplu
Kąty pawęży / pochylenie 4+1
Zbiornik paliwa 1litr wewnętrzny
Maks. zużycie paliwa (gr/KM/h) 309
Wysokość pawęży (mm) S (420),
Masa (kg) 12,5
Korek wlewu paliwa: 17620-ZVA-000

Producent

Porównywarka

Wybierz produkty do porównania
Język
PolskiEnglish

Ostatnio oglądane

RUMIA Pogoda

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń do nas

© Wszelkie prawa zastrzeżone PERMATECH

Oprogramowanie KQS.store | Grafika KQSDesign.pl